Followers

Wednesday 1 August 2012

Sentuhan Qolbu Nikmat Terbesar (ما هي اعظم نِعمة؟ )


Kredit kepada Shafi4Q

Katakanlah (Wahai Muhammad):


"Wahai hamba-hambaku yang telah melampaui batas terhadap diri sendiri (dengan perbuatan-perbuatan maksiat), janganlah berputus asa dari rahmat Allah, kerana sesungguhnya Allah mengampunkan segala dosa; sesungguhnya dialah jua yang Maha Pengampun; lagi Maha Mengasihani". Al-Zumar:39


"Apabila Allah mencintai hambaNya, Dia akan wafatkannya di dalam Islam." Ya Allah, Matikanlah aku dalam Iman dan Islam! Matikanlah aku dalam Iman dan Islam! Matikanlah aku dalam Iman dan Islam! "


Kredit : http://shafiqolbu.wordpress.com


p/s : Tersentuh tatkala menonton video ini..

" Ya Allah, Matikanlah aku dalam Iman dan Islam! Matikanlah aku dalam Iman dan Islam! Matikanlah aku dalam Iman dan Islam! Amin. "

No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas komen anda. Insya-Allah, ada kelapangan saya akan membalasnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...